yd-0039

FINANČNÍ CONTROLLER / KA (M/Ž)

Čísla jsou tvou zálibou? Máš bystré oko, jsi pečlivá/ý se smyslem pro detail a svět financí je ti více než blízký? Tím pádem čti dál – máme pro tebe nabídku!

Rosteme rychlým tempem, hledáme posilu do týmu, která nám pomůže nastavit rozpočet, bude provádět reporty pro vedení společnosti, participovat na účetních závěrkách a spoustu jiných činností finančního oddělení.

CO BUDE HLAVNÍ NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE?

  • Kompletní controllingová činnost v rámci svěřených společností.
  • Příprava pravidelných a ad hoc reportů pro vedení společnosti.
  • Příprava rozpočtu a finančních plánů.
  • Příprava podkladů pro měsíční, kvartální a roční účetní závěrku.
  • Komunikace s kolegy z jednotlivých oddělení.
  • Komunikace s externí účetní společností.
  • Participace na přípravě konsolidované účetní závěrky.
  • Příprava prezentací pro vedení společnosti.
  • Participace na interních projektech v rámci finančního oddělení.
  • Ad hoc úkoly dle požadavků vedení společnosti.

 

JAK SI VÁS PŘEDSTAVUJEME?

  • Máte vysokoškolské vzdělání v ekonomickém oboru.
  • Znalost účetních principů, controllingu a reportingu.
  • Pokročilou znalost MS Office.
  • Min. 5 let zkušeností v oblasti controllingu, reportingu nebo auditu, ale rádi se setkáme i se zkušenějším kandidátem.
  • Zkušenosti z investiční společnosti, holdingovou strukturou nebo real estate výhodou.
  • Jste osobnost, které jsou blízké naše hodnoty – důvěra, lidskost, partnerství, bezpečí, spolutvorba.

 

PROČ BY VÁS TO MĚLO BAVIT?

  • Protože vám nabídneme:
  • Především příjemný tým lidí, férový a lidský přístup kapitánky týmu Jarky.
  • Jedinečnou příležitost uplatnit se v silné, moderní a dynamicky rostoucí investiční skupině.
  • Zajímavou a různorodou práci s rychlou odezvou.
  • Velkou míru samostatnosti, i prostor pro spolupráci.
  • Kanceláře v reprezentativních prostorách v Brně Campus Science Park s příjemnou oázou relaxu.
  • Atraktivní bonusy.
  • 27 dní volna (22 dní dovolené + 5 dní free days).
  • Systém zaměstnaneckých benefitů – služební telefon, notebook, Multisport karta, podpora vzdělávání a prostor pro rozvoj, flexibilní pracovní doba, vlastní organizaci práce, po zaučení možnost home-office, neomezený doping v podobě kávy a čaje…

Že je to nabídka přesně pro Vás? Máte chuť s námi spolutvořit a dávat penězům smysl? Ozvěte se nám! Už Vám chystáme pohodlnou židli…

JAK BUDE PROBÍHAT PROCES VZÁJEMNÉHO HLEDÁNÍ?

Až se nám ozvete, bude Vás kontaktovat Monika a domluvíte se na osobním setkání, abyste vše probrali zleva doprava a shora dolů. A jestli Vám s námi bude fajn, potkáme se společně ještě i s Jarkou, se kterou můžete probrat vše potřebné a klidně i pozpátku, ať máte jasnou představu, jestli si můžeme být vzájemně prospěšní. A o to nám jde.

Místo pracoviště: Palachovo nám. 797/4, Brno 625 00

 

V případě zájmu zasílejte svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@ydc.cz.

Pro případné další informace kontaktujte personální manažerku:

Mgr. Monika Jošková, MBA – telefon: 775 273 103.

Datový zdroj 4@400xa