FINANČNÍ CONTROLLER / KA (M/Ž)
Čísla jsou tvou zálibou? Máš bystré oko, jsi pečlivá/ý se smyslem pro detail a svět financí je ti více než blízký? Tím pádem čti dál – máme pro tebe nabídku!
Rosteme rychlým tempem, hledáme posilu do týmu, která nám pomůže nastavit rozpočet, bude provádět reporty pro vedení společnosti, participovat na účetních závěrkách a spoustu jiných činností finančního oddělení.
CO BUDE HLAVNÍ NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE?
- Kompletní controllingová činnost v rámci svěřených společností.
- Příprava pravidelných a ad hoc reportů pro vedení společnosti.
- Příprava rozpočtu a finančních plánů.
- Příprava podkladů pro měsíční, kvartální a roční účetní závěrku.
- Komunikace s kolegy z jednotlivých oddělení.
- Komunikace s externí účetní společností.
- Participace na přípravě konsolidované účetní závěrky.
- Příprava prezentací pro vedení společnosti.
- Participace na interních projektech v rámci finančního oddělení.
- Ad hoc úkoly dle požadavků vedení společnosti.
JAK SI VÁS PŘEDSTAVUJEME?
- Máte vysokoškolské vzdělání v ekonomickém oboru.
- Znalost účetních principů, controllingu a reportingu.
- Pokročilou znalost MS Office.
- Min. 5 let zkušeností v oblasti controllingu, reportingu nebo auditu, ale rádi se setkáme i se zkušenějším kandidátem.
- Zkušenosti z investiční společnosti, holdingovou strukturou nebo real estate výhodou.
- Jste osobnost, které jsou blízké naše hodnoty – důvěra, lidskost, partnerství, bezpečí, spolutvorba.
PROČ BY VÁS TO MĚLO BAVIT?
- Protože vám nabídneme:
- Především příjemný tým lidí, férový a lidský přístup kapitánky týmu Jarky.
- Jedinečnou příležitost uplatnit se v silné, moderní a dynamicky rostoucí investiční skupině.
- Zajímavou a různorodou práci s rychlou odezvou.
- Velkou míru samostatnosti, i prostor pro spolupráci.
- Kanceláře v reprezentativních prostorách v Brně Campus Science Park s příjemnou oázou relaxu.
- Atraktivní bonusy.
- 27 dní volna (22 dní dovolené + 5 dní free days).
- Systém zaměstnaneckých benefitů – služební telefon, notebook, Multisport karta, podpora vzdělávání a prostor pro rozvoj, flexibilní pracovní doba, vlastní organizaci práce, po zaučení možnost home-office, neomezený doping v podobě kávy a čaje…
Že je to nabídka přesně pro Vás? Máte chuť s námi spolutvořit a dávat penězům smysl? Ozvěte se nám! Už Vám chystáme pohodlnou židli…
JAK BUDE PROBÍHAT PROCES VZÁJEMNÉHO HLEDÁNÍ?
Až se nám ozvete, bude Vás kontaktovat Monika a domluvíte se na osobním setkání, abyste vše probrali zleva doprava a shora dolů. A jestli Vám s námi bude fajn, potkáme se společně ještě i s Jarkou, se kterou můžete probrat vše potřebné a klidně i pozpátku, ať máte jasnou představu, jestli si můžeme být vzájemně prospěšní. A o to nám jde.
Místo pracoviště: Palachovo nám. 797/4, Brno 625 00
V případě zájmu zasílejte svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@ydc.cz.
Pro případné další informace kontaktujte personální manažerku:
Mgr. Monika Jošková, MBA – telefon: 775 273 103.